fbpx

Calculator Standalone ECUMASTER EMU Black

Key Features:
  • In stoc Livrare 2-3 zile
Returul durează pana în 14 zile
Transport gratuit peste 700 lei

4.250,00 lei

10 în stoc
SKU EMU-BLACK
Brand
Part Number EMU-BLACK
In-stoc In stoc Livrare 2-3 zile
10 în stoc
Adaugă la favorite

Descriere

Calculator Standalone ECUMASTER EMU Black

Calculator Standalone ECUMASTER EMU Black

Ecumaster EMU BLACK este cel mai bun computer autonom care controlează funcționarea unui motor modern. Este succesorul sistemului Ecumaster EMU. Principala aplicație a produsului sunt mașinile de curse modificate, mașinile standard, motocicletele, bărcile și aplicațiile staționare. EMU Black are strategii drive-by-wire mai sofisticate care oferă o gamă largă de controale de accelerație, împreună cu un algoritm avansat de fiabilitate (fault / error) pentru verificările de securitate. Capacitățile sistemului vor crește în timp datorită actualizărilor (gratuite) a firmware-ului (de exemplu, noi strategii, paterne cu aprindere, fluxuri de date CAN bus).

Caracteristici:
General:

-> Intervalul de temperatură de funcționare: AECQ100 GRADE2 (-40 to + 105˚C)
-> Protecție împotriva alimentării defectuoase: Da (incorporat)
-> Tensiune: 6-22V (rezistența la tranzitorii, conform ISO 7637)
-> Protecție: IP 65, fabricat din aluminiu în tehnologie CNC conform proiectului Ecumaster
-> Dimensiuni (mm), greutate (g): 150x72x31, 390
-> Tipuri de conectori: 1×24, 1×39 FCI în specificația industriei auto
-> Comunicare cu PC: USB (Windows), serial, CAN-Bus

Ieșire:

-> Injectoare: 8 (siguranțe 5A, partea de jos)
-> Aprindere: 6 (siguranțe 15A, (funcționarea bobinelor pasive și active)
-> Aux: 6 (siguranță 5A, partea de jos)
-> Aux: ‘Full bridge’ până la 7A, poate fi utilizat ca ieșiri separate sau 2 x H-Bridges
-> Wbo heater: șiguranță până la 5A (partea de jos)

Intrare:

-> 9 intrări analogice cu rezoluție de 10 biți, 0-5V (protejat)
-> 2 intrări EGT (termocuple de tip K)
-> 2 intrări senzor
-> Sonda lambda: LSU 4.2, LSU 4.9 sau sonda cu bandă îngustă
-> 3 intrări aprindere (primare, 2x cilindri) Hall / VR (definit în software)
-> 1 intrarea senzorului de viteză a vehiculului (Hall / VR)
-> 1 intrarea senzorului de combustibil Flex
-> 3 intrări comutator

Senzori suportați:

-> Temperatură: IAT, CLT, Ulei., AC temperatura alternativă
-> Presiune: ulei, combustibil, presiunea de aer condiționat
-> Lambda: LSU 4.2 (incorporat), 4.9 (incorporat), sonda cu bandă îngustă sau controler extern de bandă largă
-> Viteză: senzor de viteză a vehiculului (VR / HALL), Senzor de transmisie

Aprindere:

-> Intrări: 6 (pentru bobine pasive și active – definibile în software)
-> Declanșatoare acceptate: N-1, N-2, N-3, N + 1, Multitooth, Subaru triggers, Nissan trigger, Lotus Elise, Audi trigger, Renault Clio Wiliams / Alpine, Colt 1.5CZT
-> Table unghiului de aprindere: 2 table 16×20 (Load x revolutions), 0.5
-> Corecția aprinderii pe cilindru: DA
-> Corecția timpului de încărcare a bobinei în funcție de tensiunea de încărcare: DA, bobinele definite în client
-> Corecții suplimentare: CLT, IAT, TPS vs. MAP, Nitrous, Idle, Knock sensor, LC, Pit limiter, ALS, Flat shift, Timers, Acc. enrichment

Combustibil:

-> Injectoare: Până la 8 injectoare de mare rezistență (în secvență completă)
-> Reglarea unghiului de injecție: 0-720 grade
-> Corecție în funcție de tensiunea de încărcare: DA, tipuri comune de injectoare definite în client
-> Strategii de combustibil: VE bazat pe algoritmul „speed density”, algoritmul „Alpha N”
-> Temp. de încărcare aer: bazat pe IAT și CLT
-> VE mape: două 16×20 (Load x RPM), acuratețe 0.1%
-> Decupaj cilindric individual: Da
-> Injecție etapizată: Da
-> Corecții suplimentare: Corecții ale senzorului de oxigen, EGT corecție (per cilindru), BARO, TPS vs MAP, TPS vs. RPM, Warmup, Nitrous, LC, ALS, ASE, Fuel pressure, Knock
-> Lambda pe baza corecției în timp real: folosind Lambda / AFR target map

Diverse: (Sensing Knock)

-> Canale: 2
-> Interval de frecvență: 1-20 kHz, 3rd order AAF
-> Probe: Aprindere în funcție de eveniment, fereastră
-> Evenimente definibile: întârziere la aprindere, îmbogățirea amestecului, indicator de pe tabloul de bord

Variable timing faunts:

-> Sisteme suportate: VVTi, MiVec, VANOS, double Vanos
-> Numărul de cilindri: 2
-> Strategii de control: PID bazat pe loop închis, ‘CAM angle target’ map (12×12)

Control of free speeds:

-> Tipuri de control: PWM solenoid (2.3 wired), ‘drive-by-wire’, stepper motors (bi and unipolar), ignition cut, fuel cut
-> Strategii de control: Open / Close loop, ignition advance account control
-> Corecții VE: Da, pentru Alpha-N
-> Corecții: după încărcare (ventilator), sau definibil din intrări analogice

Drive-by-wire:

-> Strategii de control: Advanced PID 3D algorithm + static friction compensation
-> Supape e-butterfly acceptate: Toate cu motor DC și încărcare mai mică de 6.5A, implementate în cele mai populare programe de supape e-butterfly
-> ‘PPS este caracteristică poziției clapetei de accelerație’: 3D maps
-> BLIP suport: DA ALS suport: DA

Control de tracție:

-> Strategii: Delta RPM
-> Reducerea cuplului: Tăierea contactului cu ajutorul unei 3D map (16×20)
-> Control sensivitate: Cu un comutator rotativ de 10 poziții

Boost control:

-> ‘Boost ref’ and ‘target-tables’: 2 sets of 10×10 maps (TPS vs. RPM)
-> Strategii de control: Open / Closed loop (PID based)
-> Corecții: Gear, VSS, IAT, EGT

Can bus:

-> CAN standard: 2.0A 125, 250, 500, 1000 kBps
-> Afișaje CAN acceptate: ECUMASTER, Motec M800 Set 1, Haltech E8 E11v2, Pectel SQ 6, AEM
-> OEM_CAN suportate: BMW E46, Citroen C2, Mazda RX8, Ford ST, Polaris RZR, Mini Cooper R53, Fiat 500, Renault Clio, Lotus, Ford Fiesta, Ford ST, EVO X (AYC support) and many more …

Protecția motorului:

-> Lambda guard: protecția motorului împotriva unui amestec slab în scala de reducere a presiunii de impuls, îmbogățirea amestecului, închiderea parțială a clapetei
-> Valori critice definite pentru senzori: Da
-> Afișarea unei erori sau a unei valori critice: Da (definită de utilizator)
-> Protecție la supraîncălzirea motorului: Da (OLT și CLT), definibilă pentru utilizator, limită RPM
-> Protecție la presiune scăzută a uleiului: Da, setabil de utilizator, oprirea motorului, dacă este necesar
-> Protecție scăzută la presiune de combustibil: Da, compensarea dozei de combustibil, limita de RPM, oprirea motorului dacă este necesar
-> Protecție de evacuare la temperatură ridicată: Alarmă, pe cilindru, adăugare limită

Combustibil flex:

-> Măsurarea conținutului de etanol: Da
-> Controlul temperaturii combustibilului: Da
-> Blending mape: VE, IGN, Lambda / AFR, Boost, Cranking fuel, ASE, Warmup
-> Temperatură combustibil / PWM corecție: Da

Sport:

-> ALS: 2 setări independente ALS, suport DBW
-> Shift light: pentru fiecare treaptă
-> Launch control: DA
-> Gear cut: DA (Open loop), DBW blip suport: Switch, load cell, CAN
-> Pit limiter: DA
-> Rolling anti lag: DA

Altele:

-> Utilizarea prizei de injecție neutilizate ca Aux: DA
-> Funcții pentru ieșiri: pompă de combustibil, ventilatoare de răcire, ieșiri parametrice, control de sistem de oxid de azot, hărți de ieșire 3D PWM, control ambreiaj de climatizare, control releu principal, vitezometru, tahometru și multe altele …
-> Protecție cu parolă: DA, 2 niveluri de control
-> Cronometre: Combustibil, Aprindere, Boost, cronometre controlate de sunete virtuale
-> Ecrane acceptate în raportul serial: AIM, RaceTechnology
-> Autotune: DA
-> Osciloscop încorporat: DA
-> Logare: Logare în timp real pe un PC, Logare în jurnale externe în protocolul serial sau CAN (de exemplu, EDL-1 Ecumaster Data Logger)

Alte modele pentru ECU puteți găsi aici.

Mai multe informații puteți găsi aici.

Specificații

Greutate 1 kg
Dimensiuni 20 × 15 × 15 cm
Brand

In-stoc

In stoc / Livrare 2-3 zile

Part Number

EMU-BLACK

Meniu
L-S : 8:00 - 20:00
072 232 9888

Pentru mai multe produse va rugam sa ne contactați
Tel: (0723) 920 619